Kárbejelentés menete

Kedves Ügyfelünk!
 
Ha segítségre van szükséged, vagy ha a várható költségek meghaladják a 150 EUR-t, kérjük, azonnal hívj bennünket
az alábbi telefonszámon és add meg a következő adatokat:
• a biztosított illetve a bejelentő nevét, telefonszámot, ahol visszahívható,
• a biztosítási kötvény számát,
• mondd el röviden a biztosítási eseményt (hely, időpont, panaszok jellege).
 
Az EUB-Assistance a nap 24 órájában, az év 365 napján készen áll arra, hogy segítségedre legyen.

Segélyvonal: +36 1 465-3666
A segélykérő hívásokat magyar nyelven fogadjuk, és kérésre bármikor visszahívjuk. A világ több mint 200
országában működő partner irodák révén gondoskodunk a gyors és szakszerű kiszolgálásról baj esetén.
 
Hogyan zajlik a segítségnyújtás?
Miután a bajba jutott ügyfél bejelentette az esetet a fenti telefonszámon, a koordinátor rögzíti az ügyfél és az
eset legfontosabb adatait. Ezek után az eset jellegének megfelelően választja ki és küldi ki azt a szolgáltatót, aki
a helyszínen a leghatékonyabban tudja orvosolni a problémát. Amennyiben a helyszíni segítségnyújtáson kívül
további segítségre van szükség (pl. hazaszállítás), természetesen annak a lebonyolítását is megszervezzük.
Sok esetben csupán a megfelelő telefonszámról és címről való tájékoztatás is nagy segítséget jelent ügyfeleink
részére.
Szolgáltatási igény benyújtásakor a biztosítóhoz el kell juttatni – a kár jellegétől függően – elsősorban:
 
Betegség, baleset esetén:
– a biztosítási kötvényt
– hiánytalanul és a valóságnak megfelelően kitöltött szolgáltatás igénybejelentő nyomtatványt
– a külföldön történt orvosi/kórházi ellátás dokumentációját (leletek, zárójelentés, stb.)
– a külföldön felmerült költségek eredeti, névre szóló számláit, bizonylatait (orvosi/kórházi ellátás, gyógyszer,
taxi, szállás, telefon stb.)
 
Poggyászt érintő káresemény esetén:
– a biztosítási kötvényt
– hiánytalanul és a valóságnak megfelelően kitöltött szolgáltatás igénybejelentő nyomtatványt
– eredeti jegyzőkönyvet (légitársaság, rendőrség, egyéb hatóság)
– eredeti, névre szóló számlákat (amennyiben rendelkezésre állnak)
 
A fenti felsorolás tájékoztató jellegű, a szolgáltatási igény rendezéséhez szükséges dokumentumok részletes
felsorolása az utasbiztosítási feltételekben található!
 
Biztosítónk munkatársai készséggel állnak rendelkezésedre személyesen és telefonon.
Címünk:
Európai Utazási Biztosító Zrt.
1132 Budapest, Váci út 36-38. (bejárat a Csanády u. felôl)
Telefon: 452-35-80
Fax: 452-33-12
e-mail: ugyfelszolgalat@eub.hu
H-Cs: 8-17h
P: 8-14:30

Kezdőlap